vrijdag 5 oktober 2012

De blog bleef links

Ja, de tijd slurpt mijn blogadvertenties wat op. Ik ga me niet excuseren, maar de lessen voorbereiden neemt echt veel tijd in beslag. Geen nood, de blog vullen we wel aan. Want de high5c'kes hebben niet stilgezeten.
We hebben echt al veel gedaan. Deze week toonden de kinderen hun zelfgemaakt spelreglement. Ze deden zelfs meer. Ze maakten een voorontwerp van dit spel. Ik viel achterover van de creatieve kunsten van jullie kids. Hieronder een fotoreportage met uitleg. Sommige spelen gaan we nog een beetje bijwerken en dan contacteer ik toch eens een ontwerper. Ik wil met jullie kids hier iets uitproberen!!!!???
De meester zal ook een spel op het smartboard ontwerpen: nl. Dartport.
Dit is een ingenieus rapportsysteem met een dartworp?? Ja wacht de ouderavond maar af...


Zeer origenele meiden met het nieuwe spel:
Wie is de lover
Kwosterd-girls

Een spel voor op de speelplaats "Koefoet"

Achtervolging was een
origineel concept



2 opmerkingen:

  1. wanneer komen de nieuwe oefeningen van kijklijnen eraan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi nyle,
      ik bn het Sarah. die les is a lang gedaan.nog veel succes met jou huiswerk

      Verwijderen