dinsdag 30 oktober 2012

Blog komt wel op gang

Ja, beste kids en volgers deze blog blijft even in gebreke. Ik steek het niet onder stoelen of banken, het is soms een beetje druk en de blog laat ik dan spijtig genoeg wat links liggen. Geef me dus even de tijd...
Ondertussen staan de oefeningen in bingel www.bingel.be  klaar en zal ik tijdens deze vakantie wat foto-artikels toevoegen op deze blog.
Ondertussen niet stilgezeten hoor. Geloof het of niet, maar heb net 2 dagen cursus achter de rug. Samen met de juffen Elke, Gaëlle, Anouk en Maaike hebben we een smartboardtraining achter de rug. Enfin, ik mocht mee begeleiden en de juffies hebben heel wat ontdekt. Nu neem ik toch eventjes wat creatiepauze. Maar ik zal al vlug terug lesjes aan het opbouwen zijn. Want dat primeert even samen met trachten mijn klasje verder uit te bouwen. Veel tegelijk, maar dat komt wel goed.
de uren ouderavond geef ik maandag mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten